+48 62 636 4444 | Skontaktuj się z nami
Poradnik
*101# Sprawdzenie statusu aktywnych usług
*122# Sprawdzenie statusu poczty głosowej
*122*11# Aktywacja poczty głosowej
*122*00# Dezaktywacja poczty głosowej
*101*11*20# Aktywacja roamingu (Roaming_Camel)
*101*00*20# Dezaktywacja roamingu
*101*11*14# Aktywacja połączeń oczekujących (Call wait)
*101*00*14# Dezaktywacja połączeń oczekujących
*101*11*15# Aktywacja zawieszania połączeń (Call hold)
*101*00*15# Dezaktywacja zawieszania połączeń
*101*11*16# Aktywacja połączeń konferencyjnych (Conference Call)
*101*00*16# Dezaktywacja połączeń konferencyjnych
*101*11*17# Włączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru (ACR)
*101*00*17# Wyłączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru
Numer do Centrum SMS: +48 601 000 310
Konfiguracja i korzystanie z Poczty Głosowej JAMBOX mobile 1. Sprawdź jaki jest status Twojej poczty głosowej wpisując następujący kod USSD: *122# 2. Jeżeli poczta głosowa nie jest aktywna, wpisz poniższy kod aktywacyjny: *122*11# 3. Jeżeli chcesz odsłuchać swoje wiadomości lub skonfigurować swoją pocztę głosową zadzwoń na numer: 1110 lub +48 579 49 11 10 4. Jeżeli chcesz dezaktywować usługę poczty głosowej wpisz następujący kod USSD: *122*00#
APN Internet
Nazwa: INTERNET APN: internet
Typ uwierzytelnienia: CHAP
Typ APN: default,supl
MCC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałych pól nie należy edytować.
APN MMS
Nazwa: MMS
APN: mms.jambox.pl
MMSC: http://mms.jambox.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: mms
MCC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałych pól nie należy edytować.
Uwaga! W zależności od rodzaju i modelu urządzenia oraz zainstalowanego systemu operacyjnego, nie wszystkie powyższe pozycje konfiguracyjne będą wymagały zmiany/ustawienia.
Przykładowa konfiguracja APN dla iOS
Ustawienia › Sieć komórkowa › Sieć komórkowa danych:
1) Dla APN internet:
› w ‘Dane sieci komórkowej’ › APN › internet
› w ‘Konfiguracja LTE (Opcjonalna)” › APN › internet
2) Dla APN mms.jambox.pl
› w ‘MMS’ › APN › mms.jambox.pl
› w ‘MMSC’ › http://mms.jambox.pl:8002
› w ‘Proxy MMS’ › 212.2.96.16:8080
› w ‘Maks wielkość MMS’ -> 307200
› w ‘URL profilu UA dla MMS’ › mms.jambox.pl
Pozostałe pola bez uzupełniania
Po zakończonej konfiguracji wymagany jest restart urządzenia.
Przykładowa konfiguracja APN dla Windows Phone
Ustawienia opcje komórkowe + SIM › ustawienia Karty SIM:
1) dla APN internet › ’Dodaj APN do internetu’ › APN › internet
2) dla APN mms.jambox.pl › ‘Dodaj APN do MMSów’: › ‘APN’ › mms.jambox.pl › ‘MMSC URL’ › http://mms.jambox.pl › ’MMSC port’ › 8002 › ‘Maksymalny rozmiar MMS’ › 307200 › ‘Proxy MMS’ › 212.2.96.16:8080
Prezentujemy zbiór rad i odpowiedzi na pytania działania usług mobilnych:
W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS. SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM. Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.
Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS). Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować. Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS. Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się powyżej: Konfiguracja APN
Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS). Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować. Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS. Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się powyżej: Konfiguracja APN
Dla bezpieczeństwa naszych Abonentów dostęp do usług Premium domyślnie jest wyłączony, aby je włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w naszym Biurze Obsługi Klienta.
Po wykorzystaniu dostępnego w konkretnym pakiecie limitu danych włączony zostaje tzw. lejek internetowy. Prędkość transmisji spada wówczas do 32 kbit/s. Korzystanie z dostępu do Internetu po włączeniu lejka jest bezpłatne. Chcąc nadal korzystać usługi dostępu do Internetu z pełną przepustowością należy zamówić dodatkowy pakiet danych (oferta pakietów dodatkowych znajduje się w Cenniku) składając odpowiednie zlecenie w naszym Biurze Obsługi Klienta.
Próg kwotowy to zabezpieczenie wydatków abonenta (innych niż abonamentowych), mające na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 200 zł. Jest to limit bezpieczeństwa na wszystkie usługi poza abonamentem (połączenia międzynarodowe, usługi Premium, usługi w roamingu, usługi dodatkowe).